tisdag 29 mars 2011

4 år!

Ja, fyra år firade vi igår jag och Mikael, detta glömdes dock bort eftersom att jag var upptagen med att umgås med min nya vän toalettstolen, så jag blev tydligen smittad av Mosans magsjukevirus ändå, hon blev ju dålig i onsdags så jag trodde att vi hade vårt på det torra men icke. Jag som alltid haft världens kanske bästa immunförsvar, vad fan händer? Men nu mår jag bra igen, även om jag är grymt sliten. Det är ingen bra kombo det där, när all vätska man får i sig åker rätt ut igen när man dessutom ammar. Man blir aningen uttorkad kan jag informera, och det är inte så kul att varva otaliga nattamningen med kapplöpningar till toan så fort lillskiten somnat om.

Men nu var det fyraårsdagen det gällde! Med världens bästa Mikael, den bästa följeslagaren genom livet man kan ha och världens grymmaste pappa. Jag har gjort många misstag i mitt liv men när det gäller att skaffa barn med honom så kan jag i alla fall klappa mig själv på axeln! Han är helt fantastisk, jag har haft en ofattbar tur.
Och han gör mig så lycklig! Måtte vi fira FYRTIOFYRA år tillsammans en vacker dag!

Ursäkta för dålig uppdatering, det ska bli bättre om vi kanske möjligtvis skulle få vara en friska i alla fall en vecka! (Snälla...?).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar