torsdag 7 juni 2012

Sommarlov

Eller nja, jag har en kurs kvar att läsa nu veckorna framöver men det är en slappkurs och matten är klar! Jag klarade det(!!!).
Matte A var ett helvete men då hade jag nästan ingen hjälp under kursen heller, hann bara få träffa läraren drygt en timme i veckan men nu under Matte B så har jag haft två lärare tillgängliga nästan varje dag och även om det varit tufft så har det till och med stundtals varit kul(!!!) och jag var bara några ynka poäng från VG på nationella provet vilket är något av en världssensation.
Jag är så jävla glad att jag klarade det och så sjukt tacksam för all hjälp jag fått, nu kan jag gå vidare och plugga det jag vill!
Jag fällde en tår faktiskt på väg ner från lärarrummet från Komvux, mest för att jag blev så jäkla rörd över hur glada mina lärare var för min skull och jag fick nästan lite ångest över att inte få träffa dom något mer. Min förmåga att fästa mig vid folk är sannerligen inte lätt att tackla ibland.
Men nu är det i alla fall sommar och en tid utan stress och sena dagishämtningar framför oss! Och oj vad jag ska njuta och vad kul vi ska ha jag och tjejerna!
- Posted BlogPress from my iPhonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar