måndag 29 april 2013

Det går bra nu!

Idag visade vågen hela 18,6 kilo ner! Helt jäkla sjukt att jag har gått ner 20 kilo snart på inte ens fyra månader. Det är nästan så att man skäms över att det har gått på lätt. Har inte ätit strikt alls sista månaden utan "för mycket" kolhydrater i stort sett varje dag. Antingen har min ämnesomsättning vaknat till liv igen eller också har jag bara blivit van vid att inte äta kopiösa mängder med mat och skit på kvällarna. Vad det än är som händer så är jag i alla fall jävligt glad! Snart ska jag ut på galej och då ska ni få se på lite före och efter bilder, har några riktigt rysarexempel på pelikandubbelhakan sen i julas.

Och som om inte det vore nog så fick vi äntligen tillbaka omtentan idag och jag klarade den med flera poäng till godo. En sån sinnessjuk lättnad! Jag vågade inte ens öppna mejlet först, fick galen hjärtklappning och hela jag skakade av rädsla innan jag såg att det blev ett G.
Dessutom blev jag antagen till alla tre sommarkurserna jag sökt och håller nu på att klura på vilka två jag ska välja, för mer än 100% tänker jag INTE läsa. Också en helt sjuk lättnad, även om jag hade blivit väldigt förvånad om jag inte hade blivit antagen. Har ingen aning om hur stort intresset är att plugga på somrarna överlag så lite orolig var jag ju allt.

Nu ska jag fortsätta plugga inför morgondagens tenta (man hinner knappt pusta ut emellan...) och sen ska jag hämta barn, utfodra barn med mat och sen tillbaka till dagis på möte med föräldrarådet. Det slutar kl 20 och sen ska jag plugga lite till. Dagen hade känts rätt tung om det inte vore för alla glada nyheter.
Som sagt, det går bra nu!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar