söndag 5 maj 2013

Ljuvlig långhelg

Vädret kunde ju inte varit bättre under långledigheten, JÄVLAR vad gött vi har haft det!
Har hunnit med flera utflykter, lek med kusinerna, en dag vid havet i Varberg med obligatorisk glass och några grillningar. En liten försmak av semestern sådär, gud så skönt det ska bli.

Imorgon börjar nya (och sista för terminen!) kursen, Lärande och didaktik del 2. Tänk att jag läst ett helt år nu, tror och hoppas att tiden kommer springa iväg resten av utbildningen också.
Tentan i tisdags är överstökad, vågar inte spekulera i hur det gick men vet att jag klarade många uppgifter i alla fall. Några stycken hade jag i stort sett aldrig hört talas om och det kommer bli väldigt intressant för läraren som rättar att läsa mina svar tror jag. Totalt ordbajseri kryddat med lite fina matematiska termer som jag hoppas kan ge ett halvt poäng här och där i alla fall. Den eventuella omtentan (kan aldrig räkna bort risken när det gäller matte) ligger dagen före tentan i kommande kursen så den hoppas jag ju verkligen på att få slippa!

Känner mig som en jävla skrytmåns men måste få visa min söta klänning i storlek M som sitter som en smäck nu! Bjuder på snygg matchning med svarta strumpor till:



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar