lördag 16 mars 2013

Lördagskväll

Gårdagen var en riktigt jävla skitdag. Resultaten på mattetentan publicerades och jag är underkänd. Med ETT ENDA JÄVLA POÄNG. Hade jag fått ett ynka poäng till hade jag klarat det, kunnat gå vidare och aldrig tänka på skiten igen. Jag tyckte att det kändes så bra, jag blev tokchockad när jag inte klarade det. Snittresultaten var ganska lågt överlag, det var många som tyckte att de fick förvånande låga poäng.
"Jaja, men jag var ju så nära, jag klarar det absolut nästa gång" borde man ju tänka. Men det gör jag inte, jag vill bränna boken och springa i motsatt riktning istället. Jag gick in med inställningen att det skulle gå åt helvete men blev så sjukt positivt överraskad, jag kände verkligen att SHIT vilken tur jag har, det här är mina frågor! Det känns som om det inte kan gå bättre än vad det gjorde, men det räckte ju uppenbarligen inte till. Sista veckan med VFU nu, sen börjar vi NÄSTA mattekurs och omtentan är 14 april, så jag kommer nu få plugga järnet till den och SAMTIDIGT läsa en helt ny kurs och lära mig ännu jävla mer saker. Det låter ju lyckat med tanke på hur effektivt min hjärna lär sig matematik. FY FAAN vad bitter jag är.





Idag har vi i alla fall haft en trevlig dag, firat lilla lillasyster som fyller 19. Barnen verkligen avgudar sin moster, favoritlekkamraten alla kategorier.
Är ju gräsänka över helgen och idag fick Mosan sitta uppe och kolla på Fångarna på fortet med mig. Jag tycker inte om att sitta ensam! På tal om Moa så har polarn kommit med årets snurrklänning och jag tror att det får bli en röd, den turkosa är nästan finare men hon har den gröna från förra året. Hoppas att det kommer en fin mönstrad också för modellen är helt underbar på vår spinkis





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar