måndag 27 maj 2013

Möhippa

I lördag var det äntligen dags för möhippan för världens bästa Veronika. Oj vad många gånger jag fått bita mig i tungan (och sms-fingret) för att inte försäga mig!
Det blev en grym dag som började på "Fånarna på farmen" ute på Hisingen med efterföljande lunch utomhus, sedan en sväng till myrorna för att shoppa en outfit (hon blev inte alls ful utan löjligt snygg trots stråhatt och knallblå klackar, men den kvinnan kan ju bära upp precis vad som helst). Vinpimlande i Slottskogen i solen och efter att vi duschat och bytt om till kvällen på Veronikas gym så käkade vi en grymt god middag hemma hos tärnan Ida och efter en rejäl förfest så blev det thailändsk karaokebar. SÅ JÄVLA KUL! Alla var väldigt fulla vid det laget och det märktes ju helt klart, jag valde låt till mig och Ve och det var liksom inga alternativ, det blev Spice Girls! Vårt uppträdande filmades och jag tror att jag avstår från att kika på det... Sen åkte jag faktiskt hem, kände att kl 02 räcker för mig, några sista tappra tjejer var dock ute till morgonkvisten sen.
En jävligt lyckad dag i alla fall!
Har inte fått se några "riktiga" bilder en men tycker att den här mobilbilden säger mer än tusen ord:





Idag har jag varit inne och samlat referenser till hemtentan ur böcker jag varit för snål för att köpa. Inte så spännande. Shoppade loss lite på lunchen, betydligt roligare;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Tips till nästa hippa http://slaventommy.blogspot.com

    SvaraRadera