tisdag 14 maj 2013

Tisdag

Phu, det har varit rätt intensivt sista tiden! Igår var jag i skolan hela dagen och skyndade hem till 17 för då började fixardagen på dagis. Det PISSREGNADE hela tiden men jag och Mosan stannade och grejade till 19 i alla fall. Imorse ringde inte klockan för mobilen var stendöd (glapp i laddaren) så jag fick slänga upp barnen och sprang till dagis efter lite frukost och bar på dunderklumpen hela vägen som vägrade gå (lite motion i alla fall...). Nu när jag kom hem så kände jag mig helt golvad så tack gode gud för att jag inte skulle med bussen till stan!
Det har varit väldigt intensivt i skolan nu sista veckan med massa redovisningar (skulle vilja säga vad jag tycker om alla dramalektioner och gestaltningar men efter att ha gnällt om matten några månader ska jag låta bli...).

I lördags var vi med sportklubben ute i skogen och körde femkamp, badade tunna och käkade trerätters. Jättemysigt! "Skogens hus" heter stället och det rekommenderar jag verkligen till den som lyckas hitta dit (inte ens GPS:en hittade, adressen var kopplad till ställets brevlådan som låg på ett HELT annat ställe).
Bästa på hela kvällen var nog att få skåla för min underbara Magdalena som äntligen blivit cancerfri. Finns inte ord för hur jäkla glad jag är för hennes skull!

Här kommer en egobild som omväxling.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar