lördag 29 juni 2013

22 kilo borta!

2 kilon till är väck och vågen står nu på -22 kilo sedan januari.
Snart, snart, snart framme vid slutmålet. Får se om jag orkar lägga manken till och fixa 3 kilon till Veronikas bröllop 20 juli, men det är svårt nu i semestertider! Fyra ynka dar sen går barnen på sommarlov i sex veckor, äntligen. Jag pluggar ju heltid hela sommaren men jag räknar det som semester ändå;)

Kolla vad grym jag är, vilken förändring! Förstår verkligen inte varför jag inte tog tag i det tidigare. Fyyy!




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Yay! Superduktig du är! Jag undrar när min mage blir lika platt som den var innan jag blev gravid. Var sak har sin tid... känner mig inte så stor, men väldigt slapp och hängig...

    Rolig blogg förresten =)

    SvaraRadera